بررسی برندهای فروش سنسور در جهان

admin
10 اسفند, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بررسی برندهای فروش سنسور در جهان

برندهای فروش سنسور

یکی از راه های خرید سنسور خوب و با کیفیت خوب، خرید سنسور با برندهای خوب می‌باشد. شناخت برندهای فروش سنسور این امکان را به ما می دهد تا با بررسی آن ها بتوان تصمیم درستی برای خرید یک سنسور مناسبت بگیریم. در ادامه این مقاله به بررسی ۳تا از بهترین برندهای فروش سنسور در جهان می پردازیم.

برند فوتک(Fotek)

این شرکت که در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد یکی از برندهای فروش سنسور می باشد. فوتک، خود را به تحقیق، توسعه و ساخت سخت افزار اتوماسیون صنعتی به منظور پشتیبانی از اتوماسیون صنایع ماشین آلات تایوان اختصاص داد. از آنجایی که تمام بخش‌های صنعت با رقابت شدید جهانی روبرو هستند، FOTEK همچنان به ارائه بهترین کیفیت تضمین شده از طریق فناوری‌های پیشرفته و کنترل کیفیت دقیق (گواهی‌نامه) ادامه می‌دهد.
در عین حال، این شرکت به تلاش خود برای افزایش تولید، استانداردسازی و انطباق با استانداردهای بین المللی کنترل کننده های الکترونیکی به منظور کاهش هزینه ها و افزایش رقابت ادامه داده است. محصولات FOTEK در بسیاری از صنایع تایوانی مانند بسته بندی ماشین آلات لاستیک/پلاستیک، مواد غذایی، چاپ، پارکینگ، حمل و نقل و بسیاری از تولیدکنندگان عمده ماشین آلات استفاده می شود.
 محصولات این شرکت الکترونیکی و کابل کشی به فروش می رسد. این شرکت همچنین یک تامین کننده تعیین شده در سراسر جهان است و بسیاری از شرکت های مشهور بین المللی در ایتالیا، آلمان، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و سایرین از خدمات OEM FOTEK استفاده می کنند. با نزدیک به ده هزار محصول، نیازهای مشتری همیشه برآورده می شود و FOTEK را به بهترین شریک برای صنایع تولیدی و ماشینکاری تبدیل می کند.
فوتک(Fotek)

برند آتونیکس(Autonics)

حال به بررسی برند Autonics می پردازیم که یکی از برندهای فروش سنسور در جهان می باشد و یک ارائه دهنده پیشرو راه حل های اتوماسیون در کره جنوبی است. آتونیکس طیف وسیعی از محصولات اتوماسیون را توسعه و تولید می کند که در سراسر جهان به بازار عرضه می شوند. محصولات اصلی این شرکت شامل سنسورهای مختلف، کنترل‌کننده‌ها، دستگاه‌های حرکتی، تجهیزات اندازه‌گیری، سیستم‌های علامت‌گذاری لیزری، تجهیزات اتصال و غیره است.

برند آتونیکس(Autonics)

برند بالوف(Balluff)

Balluff یکی از برندهای فروش سنسور با اندازه ای متوسط ​​است. این شرکت که به مدت چهار نسل به صورت خانوادگی اداره می‌شد، در Neuhausen در فیلدر نزدیک اشتوتگارت تأسیس شد و به یک بازیگر جهانی پیشرو جهانی تبدیل شد. این شرکت متخصص حسگر و اتوماسیون با سنت و روابط با مشتری است که در طول سالیان متمادی ایجاد شده است، که به طور همزمان به عنوان یک شریک مهم در نوآوری ها و به عنوان یک تنظیم کننده برای مشتریان خود عمل می کند.

محصولات شرکت Balluff خیلی زود به بازار جهانی عرضه شد. به عنوان مثال، در اوایل دهه ۱۹۸۰، Balluff شروع به گسترش مداوم شبکه تولید و فروش خود کرد. امروز، Balluff دیگر فقط در Neuhausen نیست، بلکه در اروپا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی و در تمام بازارهای مهم دیگر نیز حضور دارد. برند بالوف در ۶۸ کشور جهان حضور دارد. این به این دلیل است که بالوف بتواند مشتریان خود را بهتر درک کرده و به آنها کمک کند و بتواند دقیقاً آنچه را که نیاز دارند به آنها ارائه دهد: سنسورهای با کیفیت، شناسایی و پردازش تصویر از جمله فناوری شبکه و نرم افزار برای همه الزامات اتوماسیون.

به‌عنوان یک شرکت آینده‌گرا، نه تنها بر حوزه‌های سنتی اتوماسیون تمرکز می‌کند، بلکه به توسعه برنامه‌های جامع نگر برای دنیای دیجیتالی و متصل به طور فزاینده‌ای اختصاص داده شده‌ است. وقتی نوبت به کیفیت می رسد، این برند ایده های خاص خود را دارد. ما آن را بالوف کیفیت می نامیم – استانداردی بالاتر که فراتر از استانداردهای رسمی قابل اجرا است، نه تنها در تولید، بلکه در مشاوره و خدمات.

این شرکت مدعی است که: مشتریان ما همچنین وقتی به آنها کمک می‌کنیم این تعهد ویژه را احساس می‌کنند – نیازهایشان را برآورده می‌کنند، چالش‌هایشان را می‌پذیرند و فناوری‌های آینده‌نگر را برایشان توسعه می‌دهند. زیرا می دانیم که اگر مشتریان ما برای آینده کاملاً مجهز باشند، ما نیز چنین هستیم. بنابراین، “اتوماسیون نوآورانه” شعار ما است.

برند بالوف(Balluff)

همچنین اگر قصد خرید سنسور از برندهای فروش سنسور را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از سنسور پارس که نماینده فروش سنسور در ایران می باشد خرید بفرمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.