بازخورد درباره این کالا

سنسور القایی آتونیکس PRL30-15DN

0
از 0 رای

0دیدگاه

برچسب: , ,
ویژگی های محصول
  • شکل و نوع تشخیص : القایی استوانه ای
  • تغذیه و نوع سیم بندی : 3 سیم DC
  • قطر سر سنسور : 30 میلیمتر
  • فاصله تشخیص : 15 میلیمتر
  • پاسخ فرکانسی : 200 هرتز
  • خروجی کنترلی : NPN نرمال باز
+ اطلاعات بیشتر
پارس کالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط قالب فروشگاهی پارس کالا

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 3 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سنسور القایی آتونیکس PRL30-15DN

سنسور القایی آتونیکس PRL30-15DN یکی از محصولات برند آتونیکس(Autonics)، یک شرکت پیشرو اتوماسیون صنعتی در کره است که از طریق توسعه و ارائه راه حل های اتوماسیون بهتر به بهبود بهره وری در حوزه های صنعتی در سراسر جهان کمک می کند و به توسعه ملی و بهبود رفاه انسان کمک می کند.

آتونیکس بیش از ۶۰۰۰ محصول از جمله سنسورها(حسگرها)، دستگاه های کنترل، دستگاه های حرکتی و سیستم های علامت گذاری لیزری، تولید و فروش دارد و راه حل های جامعی را ارائه می دهد. ما از طریق شبکه ای متشکل از دوازده شرکت تابعه و شعبه در سراسر جهان، از جمله چین، ژاپن، ویتنام، ترکیه، روسیه، ایران، ایالات متحده و برزیل، از فناوری کره آگاه هستیم و به عنوان یک شریک اتوماسیون قابل اعتماد در سایت های صنعتی در سراسر جهان عمل می کنیم.

ساختار یک سنسور القایی

چنین حسگرهایی شامل سوئیچ های ساده، سنسورهای اندوکتانس متغیر، سنسورهای رلوکتانس متغیر، ترانسفورماتورهای دیفرانسیل دوار و متغیر خطی (RVDTs & LVDTs) می باشند. لازم به ذکر است که در یک سنسور القایی ساده (گاهی اوقات به عنوان سوئیچ مجاورت یا پروکس نیز شناخته می شود) دستگاه، با برق تغذیه می شود که موجب می شود یک جریان متناوب در یک سیم پیچ ( که به آن قرقره نیز گفته می‌شود)، جریان یابد.

هنگامی که یک هدف رسانا یا نفوذپذیر مغناطیسی، مانند یک دیسک فولادی، به سیم پیچ نزدیک می شود، امپدانس سیم پیچ تغییر می‌کند و هنگامی که از یک آستانه مشخص عبور می کند، این علامت به عنوان یک سیگنال برای حضور هدف عمل می کند. خوب است بدانید که  این حسگرها، به طور گسترده در بسیاری از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و  معمولا برای تشخیص حضور یا عدم حضور ساده یک هدف فلزی و یا غیرفلزی استفاده می‌شوند و خروجی الکتریکی، اغلب یک سوئیچ را شبیه‌سازی می‌کند.

به طور کلی، سنسور القایی را می‌توان برای هر نوع کاربردی که در آن سنجش و اندازه گیری موقعیت مورد نیاز است، مورد استفاده قرار داد. این حسگرها، به منظور شناسایی و تشخیص  شی یا اهداف فلزی و غیرفلزی، طراحی شده اند و مهمترین قابلیت آن‌ها غیرتماسی بودن این سنسورها‌ و امکان تشخیص موقعیت هدف، بدون برقراری تماس با آن می‌باشد.

بررسی سنسور القایی آتونیکس PRL30-15DN

سنسور القایی آتونیکس PRL30-15DN یک سنسور استوانه ای شکل با قطر ۳۰ میلی متر با فاصله تشخیص ۱۵ میلی متر می باشد. این سنسور از یک منبع تغذیه ۲۴ولتی انرژی می گیرد. سنسور PRL30-15DN ساخت آتونیکس کشور کره جنوبی می باشد. این سنسور از یک صفحه نمایش led بهره می برد که استفاده از این سنسور را راحت تر می کند.

 

توضیحات تکمیلی

سنسور القایی آتونیکس PRL30-15DN
مشخصات دیگر
شکل و نوع تشخیص

القایی استوانه ای

تغذیه و نوع سیم بندی

3 سیم DC

قطر سر سنسور

30 میلیمتر

فاصله تشخیص

15 میلیمتر

پاسخ فرکانسی

200 هرتز

خروجی کنترلی

NPN نرمال باز

جنس بدنه

برنج با پوشش نیکل

نوع کابل

کابل استاندارد

درجه حفاظتی

IP67

طول بدنه سنسور

بدنه بلند

کد محصول

PRL30-15DN

امتیاز کاربران به:

سنسور القایی آتونیکس PRL30-15DN (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش