رله الکترونیکی ESR-40DA سه فاز موتوری فوتک

دسته: , برند: Fotek
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی سنسور پارس
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی سنسور پارس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی سنسور پارس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی سنسور پارس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

توضیحات

رله الکترونیکی ESR-40DA سه فاز موتوری فوتک یکی از محصولات شرکت فوتک(Fotek) می باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۵ در تایوان تاسیس شد. این شرکت خود را وقف تحقیق، توسعه و ساخت سخت افزار اتوماسیون صنعتی کرده است. این شرکت در زمینه تولید انواع سنسورها در جهان مشهور و مقبول می‌باشد. هدف این شرکن در ابتدا تأمین نیاز ماشینی صنایع تایوان بود، اما در امتداد این هدف با ارتقای فناوری و کیفیت ساخت خوب و تولید مطابق با استانداردهای بین المللی توانست جایگاهی جهانی برای خود بدست بیاورد.

در حال حاضر محصولات این شرکت در زمینه بسته بندی ماشینی پلاستیکی، پرینت، تغذیه، حمل و نقل و بسیاری دیگر از صنایع می باشد. این شرکت یک تأمین کننده معتبر در کشورهای آلمان، ایتالیا، آمریکا نیز می باشد. از جمله محصولات این شرکت در دسته های سنسور، تایمر، شمرنده و رله(SSR) دسته بندی میشود.

جایی که SSR ها برتری دارند

SSR ها با انواع سیستم های کنترل سازگار هستند و در برابر نویز مغناطیسی مصون هستند. ماهیت حالت جامد آنها به این معنی است که آنها در جهت های مختلف سوار می شوند … و SSR ها در برابر ارتعاشات سنگین غیرقابل نفوذ هستند. درست است که SSR ها گران تر از جایگزین های خاص هستند، اما پیچیده ترین آنها می توانند عمر فوق العاده طولانی داشته باشند.

چند کاربرد موتور الکتریکی SSR ها را در نظر بگیرید:

• در موتورهای تسمه نقاله بزرگ یا خطوط مونتاژ با پتانسیل گیر کردن
• در موتورهای دمنده صنعتی برای اجاق های تجاری که در معرض خطر بیش از حد کار کردن هستند باید یک در باز بماند
• در موتورهایی که تحت شرایط جریان اضافه یا جریان های راه اندازی نادرست هستند
• در موتورهای نادیده گرفته شده و قطعات متصل به اجزای مکانیکی که اصطکاک بیش از حد را نشان می‌دهند
• در موتورهای الکتریکی همه منظوره در معرض محیط‌های با دمای بالا

چنین ماشین‌هایی که با موتور حرکت می‌کنند ممکن است رله‌های محافظ (رله‌های الکترومکانیکی و SSR) را روی منابع تغذیه‌شان بگنجانند تا هم چنین گرمای بیش از حد را حس کنند و هم موتور را خاموش کنند تا از آسیب جلوگیری شود. استفاده از SSRهای بادوام در چنین کاربردهایی گسترده است، زیرا آنها هیچ قطعه متحرکی برای کاهش طول عمر دقت ندارند … و در واقع اغلب از تجهیزاتی که روی آنها نصب شده اند دوام بیشتری دارند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رله الکترونیکی ESR-40DA سه فاز موتوری فوتک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *