بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

برچسب: ,
پارس کالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط قالب فروشگاهی پارس کالا

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 3 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

SSR-K10DD-H

رله حالت جامد SSR-K10DD-H یکی از محصولات شرکت فوتک(Fotek) می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۵ در تایوان تاسیس شد. این شرکت خود را وقف تحقیق، توسعه و ساخت سخت افزار اتوماسیون صنعتی کرده است. این شرکت در زمینه تولید انواع سنسورها در جهان مشهور و مقبول می‌باشد. هدف این شرکن در ابتدا تأمین نیاز ماشینی صنایع تایوان بود،اما در امتداد این هدف با ارتقای فناوری و کیفیت ساخت خوب و تولید مطابق با استانداردهای بین المللی توانست جایگاهی جهانی برای خود بدست بیاورد.

در حال حاضر محصولات این شرکت در زمینه بسته بندی ماشینی پلاستیکی، پرینت، تغذیه، حمل و نقل و بسیاری دیگر از صنایع می باشد. این شرکت یک تأمین کننده معتبر در کشورهای آلمان، ایتالیا، آمریکا نیز می باشد. از جمله محصولات این شرکت در دسته های سنسور، تایمر، شمرنده و رله(SSR) دسته بندی میشود.

رله چیست

رله های حالت جامد (SSR) قادر به انجام بسیاری از وظایف مشابه رله های الکترومکانیکی (EMR) هستند. تفاوت اصلی این است که SSR ها هیچ بخش مکانیکی متحرکی در داخل خود ندارند. اساساً، این یک دستگاه الکترونیکی است که برای دستیابی به عملکرد انزوا و سوئیچینگ رله، به خواص الکتریکی، مغناطیسی و نوری نیمه هادی ها و اجزای الکتریکی متکی است.

اصل عملیات SSR

هر دو SSR و EMR از یک مدار کنترل و یک مدار جداگانه برای تعویض بار استفاده می کنند. هنگامی که ولتاژ به ورودی SSR اعمال می شود، رله توسط یک دیود ساطع کننده نور فعال می شود. نور دیود به یک نیمه هادی حساس به نور تابیده می شود که در مورد رله های متقاطع ولتاژ صفر، مدار کنترل را برای روشن کردن سوئیچ حالت جامد خروجی در متقاطع ولتاژ صفر بعدی شرط می کند.

در مورد رله های متقاطع ولتاژ غیر صفر، کلید حالت جامد خروجی با ولتاژ دقیقی که در آن زمان رخ می دهد روشن می شود. حذف برق ورودی مدار کنترل را غیرفعال می کند و هنگامی که جریان بار از نقطه صفر چرخه خود عبور می کند، کلید حالت جامد خاموش می شود.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید به طور رایگان با کادر مجرب پارس سنسور تماس برقرار کرده و پشتیبانی بگیرید.

امتیاز کاربران به:

SSR-K10DD-H (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش