سنسور القایی PM30-20P

ویژگی‌های محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی سنسور پارس
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی سنسور پارس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی سنسور پارس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی سنسور پارس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

توضیحات

سنسور القایی PM30-20P یکی از محصولات شرکت فوتک(Fotek) می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۵ در تایوان تاسیس شد. این شرکت خود را وقف تحقیق، توسعه و ساخت سخت افزار اتوماسیون صنعتی کرده است. این شرکت در زمینه تولید انواع سنسورها در جهان مشهور و مقبول می‌باشد. هدف این شرکن در ابتدا تأمین نیاز ماشینی صنایع تایوان بود،اما در امتداد این هدف با ارتقای فناوری و کیفیت ساخت خوب و تولید مطابق با استانداردهای بین المللی توانست جایگاهی جهانی برای خود بدست بیاورد.

در حال حاضر محصولات این شرکت در زمینه بسته بندی ماشینی پلاستیکی، پرینت، تغذیه، حمل و نقل و بسیاری دیگر از صنایع می باشد. این شرکت یک تأمین کننده معتبر در کشورهای آلمان، ایتالیا، آمریکا نیز می باشد. از جمله محصولات این شرکت در دسته های سنسور، تایمر، شمرنده و رله(SSR) دسته بندی میشود.

بررسی سنسور القایی PM30-20P

این سنسور با کیفیت القایی از سری PM برند محبوب فوتک می باشد. سنسور القایی PM30-20P یک سنسور استوانه ای شکل با قطر ۳۰mm و حداکثر فاصله تشخیص ۲۰ میلی متر می باشد. طول این سنسور القایی ۴۵ میلی متر و همچنین خروجی آن به صورت PNP است.

سنسور PM30-20P از یک سیم ۲ متری با کیفیت و جنس مقاوم در برابر خوردگی و محیط های صنعتی می باشد.

کاربرد و نحوه کار سنسور القایی فوتک

یکی از مهمترین ویژگی هایی که سنسور القایی فوتک دارد این است که بر اساس قانون القای فارادی کار می کند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که سنسورهای القایی دارای دو ساختار داخلی متفاوت می باشند.

یکی از ساده ترین نمونه های سنسور القایی که شما در صنایع متنوع از آن استفاده می کنید نمونه یک سیم پیچ می باشد. شما می توانید یک سیم پیچ را با استفاده از اسیلاتور به بهترین نحو ممکن هدایت نمایید. زمانی که یک جسم فلزی به سیم پیچ های سنسور القایی نزدیک شود حرکت سیم پیچ بر اساس استانداردهای مشخص شده تغییر پیدا می‌ کند.

تغییر فرکانس در سنسور موجب تغییر پیدا کردن جریان برق در سیم پیچ می شود. سیم پیچ های سنسورهای القایی امکان دارد که میدان فرومغناطیسی در خود جای داده باشند تا میدان مغناطیسی شدیدتری را ایجاد کرده و همچنین حساسیت دستگاه را افزایش دهند.

در بسیاری از کاربرد هایی که مربوط به سنسور های القایی فوتک می باشد شما می توانید از یک میدا بدون هسته فرومغناطیسی استفاده نمایید. اگر ناحیه پوشش‌ دهی صنایع متنوع شما با استفاده از سنسورهای القایی پوشیده شود می توانید منطقه بزرگی را کنترل کنید.

یکی دیگر از سنسورهای القایی که برای تولید میدان مغناطیسی مورد استفاده قرار می گیرد نمونه هایی است که سیم‌ پیچ دوم دارند. برای تغییرات در میدان مغناطیسی این سیم‌پیچ جسم های دیگری  را در مدار دوم می‌ توانید مورد بررسی قرار دهید.

در صورت نیاز به مشاوره خرید و یا راهنمایی جهت انتخاب سنسور مناسب مجموعه پارس سنسور با بیش از یک دهه تجربه در فروش و واردات محصولات اتوماسیون صنعتی به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

توضیحات تکمیلی

فاصله تشخیص

نوع خروجی

شکل ظاهری

استوانه ای

کابل

قطر بدنه(mm)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور القایی PM30-20P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *